3 de desembre del 2010

A la meva llista de regals de Reis aquest any hi ha...

Si aquest any m'hagués portat molt i molt bé (que no és el cas...aaiiixxxx!) i els Reis Mags vinguessin de veritat d'Orient i no d'un país en crisi, jo els demanaria...una bici!! :) M'encanta anar amb bici...tant per la ciutat, com pels camins de Gualta - hi ha rutes precioses per l'Empordà...- .
Ara, si els Reis Mags poguessin tenir una reunió secreta amb el Pare Noël i el Sr. Tió, fessin un fons comú i arribessin a la conclusió que encara que no m'hagi portat gaire bé, m'ho perdonen perquè els hi caic bé i decideixen tenir paciència amb mi un any més, a veure si milloro, en aquest cas la bici podria ser una Velorbis!! :P (No m'entengueu malament, no estic proposant cap mena de cimera entre la meva família... ;) )
Com m'agraden aquestes bicis!! L'estètica és completament antiga però amb la millor enginyeria actual..les trobo molt elegants! A més tenen una línia d'accessoris com cistelles, maletes i caixes de fusta com per decidir que no treus el cul de la bici ni per moure't per casa!
Realment són precioses! Ara, val més no mirar el preu... si els vostres Reis Mags venen realment d'Orient (i tenen uns quants pous de petroli per allà), els hi heu de dir que les poden trobar a aquí a través de la distribuïdora Avantum http://avantum.info/contact/velorbis_contactar.htm
M'encantaria poder portar les meves gosses en la Mobii quan vaig a comprar o amb presses, en comptes d'haver de portar-les amb cotxe...estic segura que els hi encantaria!! ja me les imagino... :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails